Milí přátelé,
od léta roku 2012, kdy jsem přestal spolupracovat s časopisem Instinkt, se mě lidé často ptají, jestli své sloupky nazvané Zápisník labužníka publikuju někde jinde. Říkají, že je rádi četli, někteří dokonce tvrdí, že si Instinkt kupovali jedině kvůli nim. A dávají najevo, že by chtěli, abych v psaní Zápisníků pokračoval. Nuže dobrá. Rozhodl jsem se nakonec pro tuto formu.

Pokud chcete být mezi prvními, kteří si přečtou nové Zápisníky, přihlašte se na Facebooku, Twitter nebo na G+. Pak budete mít příležitost se informovat velmi rychle o tom, co se na blogu děje. Staré Zápisníky z let 2002-2010 najdete na webové stránce www.labuzdopo.cz.

20. září 2017

MŮJ TIP - Rookie´s Restaurant




Čáslavská 5, Praha 3
Tel.: +420 725 873 342
Email.: info@rookiesrestaurant.cz
www.rookiesrestaurant.cz
Otevřeno Po-Pá 11:00-23:00





Z jídelního lístku:
Polévka z mušlí (75 Kč)
Čočková polévka s klobásou (45 Kč)
Slepičí vývar, maso, zelenina, nudle (75 Kč)
Tartar z červené řepy a kozí sýr Bouche de Chevre (165 Kč)
Terina foie gras a pečené višně (325 Kč)
Zprudka pečené mušle Svatého Jakuba a krevety (255 Kč)
Bramborové noky s lososem a špenátem (165 Kč)
Sekaná pečeně, bramborová kaše, okurkový salát (165 Kč)
Slávky po námořnicku (195 Kč)
Vídeňský řízek a bramborová kaše (190 Kč)
Ravioli plněné hřiby, oříškové máslo a parmezán (225 Kč)
Jehněčí koleno z farmy Rudimov v zelenině Ratatouille (295 Kč)
Black Angus Rib Eye steak, fazole a Jack Daniel's pepřová omáčka (595 Kč)
Mořský vlk a losos à la Chef (325 Kč)
Povidlové taštičky a polonéza (135 Kč)


Upozornění: 
Nedaleko metra Flora najdete novou restauraci, kterou společně otevřeli talentovaný šéfkuchař Vlastimil Mihálik a gastronom Josef Plašil. Oba mají dostatek zkušeností z práce ve kvalitních podnicích doma i v cizině. Mimochodem: já osobně mám na toto místo nostalgickou vzpomínku, protože v nádvoří domu byl v suterénu klub, v němž se na začátku šedesátých let konaly první rokenrolové tancovačky, na nichž vynikal cikán Eda, podobný Dustinu Hofmanovi. Vybíral si partnerky o dvě hlavy větší a efektně si je přehazoval, když vyskakoval metr vysoko. Takže tahle restaurace by se klidně mohla jmenovat Rockies. Teď jsem byl nadšen například raviolami s lesnímu hříbky. Vřele doporučuju.